Fabrikanten

Nieuwsbrief

Facebook be a Friend

Voor eiwitten fitness, met de beste prijs-kwaliteit verhouding ga je naar Fitness-supplementen.nl. De beste merken eiwitten fitness, tegen zeer aantrekkelijke prijzen. Alleen de beste merken hebben we voor jou geselecteerd!

Eiwitten fitness voor spierherstel
Eiwitten spelen de belangrijkste rol in spierherstel. Tijdens het sporten worden je spieren dusdanig belast, dat er microscheurtjes in het bindweefsel van de spier ontstaan. Een gevolg hiervan is bijvoorbeeld spierpijn. Het herstel van deze microscheurtjes duurt doorgaans 4 tot 7 dagen. Om herstel te bespoedigen en te ondersteunen kan je aan je gewone voeding eiwitten toevoegen. Hierdoor heeft je lichaam meer eiwitten ter beschikking en zal het herstel versneld worden. Met eiwitten fitness van fitness-supplementen.nl help je je lichaam snel en effectief herstellen.

Eiwitten fitness voor grotere spieren
Bij het herstel van de microscheurtjes in het bindweefsel van je spieren treedt spierhypertrofie op. Spierhypertrofie is een verdikking van de spierweefsels. Voornamelijk mensen die fitness of bodybuilding beoefenen hebben profijt van deze reactie van het lichaam. Spierhypertrofie (spiergroei) wordt gestimuleerd door de dagelijkse eiwit inname te verhogen. Eiwitten fitness worden hiervoor voornamelijk gebruikt. Veel gebruikte eiwitten zijn whey eiwitten, Eiwit mixen en Caseïne.
Whey is een snel opneembare eiwit, welke voornamelijk 's ochtends en na een training wordt gebruikt.Eiwit mixen worden voornamelijk gebruikt tijdens maaltijden.Caseïne wordt gebruikt voor de nachtrust. Dit is een eiwit dat zeer langzaam wordt opgenomen.

Eiwitten fitness voor alle sporters
Eiwitten komen alle sporters ten goede. Elke sporter is namelijk gebaat bij snel spierherstel. Hoe sneller de spieren zijn hersteld, des te beter de prestaties bij een volgende training of wedstrijd. Of je nu voetballer, tennisser, roeier of atleet bent, iedereen kan profiteren van eiwitten fitness.

Tips:
Voeg een flinke schep dextrose (druivensuiker) toe aan een whey eiwitshake na een training of wedstrijd. Voor intensieve sporten (voetbal, hockey, enz.) is dit tijdens de rust ook een goede opkikker.Voeg eiwitten fitness toe aan twee of drie maaltijden, om zo het totaal van je eiwit inname te verhogen.Meng eiwitten fitness met water, in plaats van melk. Melk verzwakt de opname van voeding en vitamines. Melkproducten kunnen een slijmlaag achterlaten op de tere darmslijmvliezen, en dat kan een verminderde opname van voedingsstoffen tot gevolg hebben.